środa, 25 stycznia 2012

Wybrałam platformę. Bloggera.

Wybrałam platformę. Bloggera.
Ciekawe dlaczego?
Wcale nie zrobiłam badań, która najlepsza. Nawet nie poczytałam forów na ten temat. Teraz się zastanawiam dlaczego? Po prostu nie wpadłam na to. A może było mi szkoda czasu?
Jakąś decyzję musiałam podjąć.
Jest parę blogów kulinarnych, do których czasami zaglądam. Większość jest na bloggerze. Uznałam, że jak owca za przewodnikiem udam się tam, gdzie większość.
Na razie nie jest źle. Widzę więcej plusów niż minusów.

A poza tym, jak ktoś coś w google'u wyszukuje, to mój blog jest jakoś przez niego pozycjonowany. To wartość dodana. Tylko nie wiem, czy aby przypadkiem mi się nie wydaje...

2 komentarze:

  1. Ja wybrałabym Wordpressa, zdecydowanie:)
    Zresztą, w kwietniu będzie kilka postów o wordpressie u mnei na blogu
    Bloggera miałam przez dwa lata, ale przestał mi wystarczać.
    Aczkolwiek jest wiele dużych blogów, które na blogerze radzą sobie całkiem nieźle. Myślę, że na początek też będziesz zadowolona - to bardzo prosta w obsłudze platformaL:)

    ps. to prawda, że Google kocha swoje dzieci i dodaje ekstra punkty za korzystanie z ich usług:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przymierzam się do przesiadki na Wordpressa (zresztą to, co pisałaś o nim na blogu, utwierdziło mnie w decyzji). Tylko brakuje mi czasu na poznanie go. Dlatego na razie odłożyłam. Nie można łapać za wielu srok za ogon. ;)

      Usuń